Дякую
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
+380 93 509 5379
Гарантія діє лише на товари куплені в інтернет магазині DriveTune.com Свідченням покупки такого товару є товарний чек.Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон DriveTune. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон та чек протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
природний знос або вичерпання ресурсу;випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
відсутності товарного чека;порушення схоронності гарантійних пломб;наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;неправильного заповнення гарантованого талона;якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.